15 mar. 2018

Cât de importantă este o husa de protecție a telefonului in 2018?

Telefonul mobil este un gadget fara de care nu putem sta oriunde am merge. Comunicarea prin intermediul lui ne scutește de drumuri și ne poate ajuta să rezolvăm mult mai ușor treburile. Pentru că există riscul ca telefonul să ne cadă sau de a fi expus unor surse de apă, pentru a-l proteja îl accesorizăm cu o husă. Aceasta are un rol dublu:de a accesoriza telefonul mobil și de a-l proteja.

O husa pentru telefon este mereu utila, avand in vedere rolul de protectie a acesteia. Pentru ca suntem dispusi sa investim chiar si mii de euro intr-un telefon performant, ni se pare cam ciudat sa cheltuim cateva sute de lei pe o husa pentru a-l proteja, nu-i asa?
Afla ca husa pentru telefon este foarte importanta, deoarece protejeaza telefonul de zgarieturi sau chiar de cazaturi. Sa nu uitam ca telefoanele inteligente sunt si cele mai sensibile, mai ales in privinta ecranului. Sunt foarte subtiri si, daca nu sunt protejate corespunzator, acestea se pot strica imediat.
Nu de alta, insa reparatia poate face, in unele cazuri, cat telefonul si nu va permiteti sa-l stricati imediat ce l-ati cumparat, nu?
Din pacate, un telefon care arata foarte bine poate fi supus negresit greselilor facute de proprietar din neatentie, evident. Nimeni nu-si doreste sa ramana fara telefon imediat ce l-a achizitionat. Datorita huselor pentru telefoane, acestea reduc cu pana la 80% riscul distrugerii gadgetului inteligent.
In zilele noastre sunt cateva telefoane inteligente rezistente la apa, ceea ce reprezinta un aspect foarte important. Insa, doar o carcasa de protectie va poate salva in cazul in care smartphone-ul tau a intrat “la apa”.

Beneficiile folosirii unei huse de protecție pentru telefonul tau:
  • Protejează de zgârieturi. Dacă telefonul este lăsat la întâmplare în orice buzunar, un obiect oricât de mic ar putea să îi zgârie suprafața.
  • Protejează de defecțiuni survenite în urma unor accidente. Cele mai frecvente sunt căzăturile ce deformează carcasa sau mai rău de atât, sparg telefonul.
  • Protejează de infiltrații de apă și nu numai. În fond, este un tip de protecție față de numeroși factori, având în vedere că intră în contact cu aceștia în mod direct. 
  • Protejează bateria de soare sau infiltrarea de particule de apă sau praf, cel puțin prin limitarea ca astfel de factori să acționeze în mod direct asupra telefonului și a componentelor sale.
  • Pot proteja și display-ul dacă sunt huse ce includ și carcasă de suprafață.
Întâmplarea personala care m-a făcut să-mi dau seama ca am nevoie de o husa de protecție 

Eram în vara anului 2016. Tocmai ma întorsesem de la mare, unde îmi petrecusem o săptămână alături de soțul și băiatul meu. Toate bune și frumoase, pana când băiatul meu a început sa se simtă rău, să-i crească temperatura și sa respire greu.
Speriați, am fugit la spital, unde ni s-a pus diagnosticul de insuficienta respiratorie acuta, urmând sa ne internez pentru tratament.
A doua zi de la internare, băiatul meu deja dădea semne ca se simte mult mai bine, începuse sa respire normal și cum era de așteptat, ii revenise și energia. Am încercat sa-i citesc, ii dădeam jucării,  legănat pe picioare, bineînțeles totul fără rezultat. În cele din urma i-am dat telefonul meu pentru a se uita la desene pe YouTube.
Bun.... Totul a decurs minunat, pana în momentul în care a intrat asistentele din seara respectiva pentru a-i face tratamentul. În aceea fracțiune de secunde, băiatul meu a aruncat ( sunt sigura ca a vrut sa le țintească pe asistente, însă nu a reușit)  telefonul pe jos în urma căreia m-am ales cu spargerea display-ului complet.
Multă vreme, am stat cu acel telefon spart în buzunar.
Cam așa arată fostul meu telefon. Am ținut telefonul in starea asta, aproximativ doi ani, până când soțului meu i s-a făcut "milă" de mine și mi-a achiziționat de Dragobete un Allview P9 Life.
Acesta îmi este extrem de drag, am in el toate pozele făcute de la nașterea prințesei mele și până în prezent, am filmări cu primele zâmbete ale celei mici, primele cuvinte drăgălași de bebeluș.
Tocmai de aceea vreau să-mi păstrez telefonul cat mai mult timp și am decis că este timpul să-i ofer cea mai buna protecție împotriva tuturor factorilor externi care i-ar putea cauza vreo defecțiune.
Motivată de această dorință de a-mi apară telefonul, am decis să-i achiziționez o husa de protecție de cea mai buna calitate dar și accesibilă la pret.
Recomandarea mea pentru cea mai buna protecție a telefonului vostru este indreptata către magazinul online exit.ro.
Exit inseamna o atentie desavarsita la detalii si o selectie riguroasa a calitatii. Telefonul tau merita tot ce este mai bun si iti recomandam doar produse in care credem cu tarie. Cu Exit, telefonul tau va arata mai bine si va fi mai in siguranta ca niciodata.- sursa citat https://exit.ro/despre-noi

Motivele pentru care va recomand magazinul online exit.ro
  • Dispun de o gama larga de huse, sticle de protecție, chiar și accesorii
  • Imaginile publicate pe site sunt conforme cu realitatea, insa uneori nuantele culorilor produselor pot sa difere usor, ca urmare a procesului de executie al fotografiilor sau a setarilor monitorului tau
  • Suntem intotdeauna informati daca un produs este sau nu este in stoc, daca se poate aduce la comanda, in cat timp se va prelucra si in cat timp va ajunge la ei. Aceste informatii vor fi transmise prin e-mail sau telefon.
  • Produsele sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii vor fi intotdeauna insotite de factura fiscala fizica sau in format electronic. Chitanta de la curier este dovada platii, sau extrasul de cont.
  • Daca ne răzgândim asupra produselor achiziționate, avem posibilitatea de a le returna in 15 zile, primind înapoi contravaloarea produselor noastre
  • Pentru comenzi peste 100 de lei dispunem de transport gratuit
  • Avem parte de confidențialitate asupra datelor noastre
  • Avem posibilitatea de a cere și asistență în alegerea husei potrivite pentru telefonul nostru
  • Livrarea produselor comandate se face prin curierat rapid in 24-48 de ore
  • Produsele sunt de cea mai buna calitate și accesibile la pret
  • Avem posibilitatea de a achita produsele dorite prin o multitudinea de modalități de plată
Dupa părerea mea Exit.ro este cel mai bun magazin online pentru a oferi siguranța și protecția telefonului mobil.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu