13 feb. 2018

Sapun lichid cu complex de uleiuri hranitoare si parfum captivant de smochine - Review


Buna dragele mele. Dupa cum v-ați dat seama până acum am câteva nebunii de a colecționa articole de ingrijire personală.
De aceea astăzi o sa va prezint o alta nebunie de a mea si anume aceea dee a colecționa sapunuri lichide despre care am decis sa va povestesc. Primul review al unui săpun lichid pe care îl ador este Sapunul lichid cu complex de uleiuri hranitoare si parfum captivant de smochine.

Ingrediente:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Dea, Polyquaternium-7, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Parfum, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Bht, Glycerin, Prunus Amygdalus Sativa Kernel (Sweet Almond) Oil, Tetrasodium Edta, Methylchlorisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Octyl Metoxycinnamate, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Ci 19140, Ci 42051:2.

Parerile mele:
Este un săpun lichid cremos ideal pentru sezonul cald, cu un parfum plăcut, hidratant, iar mirosul de smochine coapte persista pe mâini în jur de 5 ore.
Ador faptul că nu usucă pielea , ba din contra o face catifelata și hidratanta astfel încât să nu mai fie nevoie de a utiliza o crema de maini.
Acest săpun lichid l-am achiziționat din Mega Image la prețul de 5 lei sticluță de 400 de ml.
Săpunul se gaseste într-o sticluță de plastic transparenta prin care se poate vedea cantitatea de săpun rămasă în sticlă, prevăzută cu un pulverizator care eliberează cantitatea potrivită de săpun lichid necesara pentru o spălare.

Per total eu sunt foarte incantata de el, tocmai de aceea vi-l și recomand să-l incercati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu