7 feb. 2018

Operațiunea modernizarea băii posibilă cu FanBaie.Ro

Locuiesc in sectorul 2 in București, într-o garsonieră mica de 18 metri pătrați împreună cu doi copii mici și când zic mici mă refer la un băiat de 3 ani și o fetița de 3 luni.
Cum va dati seama și voi , lipsa spațiului își spune cuvântul pe măsură ce ingerasii mei cresc. Deja intimitatea mea personală s-a terminat, mereu trebuie sa mă duc la baie însoțită de copii deoarece nu am incredere in băiat că nu se duce peste fetița în patut.
Daca înainte de nașterea fetiței am aranjat camera in așa fel încât să fie cât mai mult spatiu, acum ar cam fi timpul sa mă apuc de modernizarea băii.
Deși este în permanență curatenie, faptul că toate din baie stau ingramadite in toate locurile posibile, da impresia că este mereu dezordine și chiar o îngustează și mai mult.
Că sa va faceți o idee despre ce vorbesc, v-am adăugat o poza. Îmi cer scuze de rufele dupa sarme, dar cu doi copii mici trebuie sa spal in permanenta.
Așa cum am zis de la început este timpul să mă apuc de modernizarea băii.
Planul meu este sa aplic placi de polistiren pe pereți și astfel as scăpa de sacul de adeziv pentru polistiren rămas după ce am modernizat camera ( se poate observa sacul rămas lângă colacul de la wc). Apoi pun plasa peste plăcile de polistiren și dau cu lavabila rămasă ( nu se vede in poza că sta sacul de adeziv pe ea).
In continuare mi-aș dori să-mi pun câteva dulapuri unde as putea sa adaug majoritatea lucrurilor ce se afla in baie.
Cum vreau sa iau totul de pe același site ( că nu am timp sa umblu cu doi copii prin magazine) am decis că voi face cumpărăturile de pe site-ul oficial FanBaie.Ro

FanBaie.Ro este un magazin online din Cluj Napoca unde găsim tot ce avem nevoie pentru a construi sau a renova baia, de la obiecte sanitare, cazi, cabine de dus și până la mobilier pentru baie.

Așa cum am zis vreau multe dulapuri, așa că intrând în categoria de mobilier baie am gasit câteva dulapuri care mi-au placut.
Hai sa va prezint ce idei am.
In primul rand vreau sa va mărturisesc că blocul in care dețin garsoniera este unul vechi, construit in 1975 și majoritatea lucrurilor din baie au început să-și spună cuvântul referitor la trecerea anilor , prin urmare am avut surpriza neplăcută de a crapă într-un colț oglinda săptămână trecută când o ștergeam. Așa că ar cam fii timpul sa o schimb și pe asta.
Din fericire am gasit o oferta pe site-ul FanBaie.Ro care cuprinde dulap cu oglinda la 421 de lei.
Mie îmi convine sa am o oglinda cu dulap că așa aș putea să scap de polița de la oglindă pe care o detest și aș baga in el tot ce am pe polița și pe marginea chiuvetei, deci as împușcă trei iepuri dintr-o lovitură adică as înlocui oglinda crapata, as elimina polița nesuferită și aș baga toate lucrurile necesare pentru igiena personala in dulap.
O alta idee pentru cei care le plac vestiarele polite ar fii acest dulap cu oglinda tot la prețul de 421 de lei.
In continuare as lua aceasta masca pentru lavoar la pretul de 565 de lei pentru a ascunde piciorul chiuvetei și de asemenea as elibera toată zona din jurul piciorului in care se afla produsele de curatenie. Prin urmare cu acești bani împușc doi iepuri dintr-o lovitură.
Deasupra vasului de wc as pune acest dulap suspendat și astfel as putea să-mi așez prosoapele care stau agățate după usa, precum si hartia igenica care o am in punga neagra de lângă colacul de wc. Pretul dulapului ales de mine este de 147 de lei.
Cred că o sa iau doua astfel de dulapuri și astfel as putea să pun unul pe peretele cu ușa și aș elimina dulapul de lângă cada.
In continuare având mai mult spatiu acum scăpând de multe dintre acele lucruri pe care le am pentru modernizarea băii, as putea sa duc coșul de rufe precum și ligheanul de rufe pe mașină de spălat.
Detergentul nu ar mai avea rost sa stea in ladita verde din dreapta căzii si as putea să-l ascund în spațiul rămas liber dintre masca de la lavoar și vasul de wc.

Prin urmare, cu un total de 1280 de lei îmi pot elibera baia și să am în sfârșit mai mult spatiu, totul luat din intimitatea locuinței mele după site-ul FanBaie.Ro, in plus datorită faptului că o sa am o comanda mai mare de 1000 de lei nu voi mai suporta transportul.

Voi cum v-ați moderniza baia? Ce produse va plac după acest site?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu