6 feb. 2018

Gel după depilare cu ulei de argan de la Farmec - Review

Buna dimineața dragele mele. Sper sa aveți o zi frumoasa in ciuda vremii schimbătoare de afară!
O noua zi de marți, un nou review. Pentru astăzi am decis sa va vorbesc despre un produs romanesc si anume gelul după depilare cu ulei de argan de la Farmec.
Cred că nu există român pe aceasta planeta care sa nu fii auzit despre Farmec, dar as vrea sa știți că Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din Romania și unul dintre cei mai importanți din Europa de Sud-Est. Compania a fost înființată în anul 1945 la Cluj Napoca.
Recunosc, eu personal sunt o fana a produselor românești marca Farmec de aceea o data pe luna îmi achiziționez cate un produs.
De data aceasta, pe lista mea de cumpărături a fost gelul după depilare cu ulei de argan de la Farmec.
Soțul meu când a văzut acest produs trecut pe lista m-a întrebat de ce îmi trebuie acest produs ținând cont că eu folosesc pentru a scăpa de parul nedorit după mine lama de ras.
Adevărul este că de când am nascut pe fetița îmi este frica sa o traumatizez ascultând sunetul epilatorului in timp ce mami se face frumoasa, plus că pierd cam o oră și jumătate timp pe care îl pot petrece cu îngerașii mei.
Așa că îmi este mai la îndemână sa stau odată la doua săptămâni cu douazeci de minute la dusul de seara cand toată lumea doarme,pentru a mă aranja decât să pierd din timpul minunat petrecut cu puii mei.
Deși aleg varianta cea mai ușoară, pielea mea protestează după radere, așa că mă confrunt cu senzația de uscare și de mâncărime la nivelul pielii.
Satula până peste cap de aceasta senzație am inceput sa caut un produs care să-mi calmeze pielea, așa că după o căutare pe internet am ajuns la acest gel după depilare.

Detaliile oficiale:
Gelul conține Alantoină cu proprietăți calmante, antiiritante necesare după depilarea prin orice metodă. Conţine Ulei de Argan binecunoscut pentru proprietățile emoliente și hidratante. Mentolul oferă o senzație plăcută de prospețime și relaxare. Gelul conferă pielii un feeling plăcut, se poate aplica atât pe corp cât şi pe faţă.

Impresiile mele:
L-am folosit până acum de vreo trei ori și pot să spun că m-am îndrăgostit deja de el. Ador senzația de hidratare intensa și de prospețime pe care o lăsa pielii mele, de aceea vi-l recomand și vouă cu mult drag.
La începutul aplicării gelului simțim un val de raceala dar odată cu masajul pielii suntem invadate de o căldură minunata.
Gelul după depilare cu ulei de argan de la Farmec se găsește într-un tub de 100 ml care după aprecierea mea ne tine garantat vreo două-trei luni , depinde cat de mult gel folosiți pe zonele epilate.

Preț: pe site-ul oficial al celor de la Farmec îl puteți achiziționa la 9,87 lei optând pentru livrare prin curier in doua zile, sau prin posta cu livrare in șase zile.
Eu am preferat să-l achiziționez din Mega Image la 13 lei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu