6 feb. 2018

Deodorant stick Old Spice Wolfthorn - Review

Buna dragi mei. Nu știu cum sunteți voi, dar așa cum mie îmi place să am grijă de mine, așa îmi doresc să facă și soțul meu. Ador să-l văd îngrijit și curat, dar cel mai mult îmi place să miroasă bine.
Motivată de acest lucru, dar în același timp și de barbatul irezistibil din reclama celor de la Old Spice, i-am achizitionat un deodorant stick Old Spice Wolfthorn că tocmai se terminase cel care îl folosea de obicei.
Recunosc, nu mă pricep cine știe ce la deodorantele stick , dar un lucru este sigur, îmi cunosc bărbatul. Știu că el îi plac deodorantele stick solide care sa miroasa a natura.

Descrierea oficiala:

Cine ar fi crezut ca mirosul salbatic de Wolfthron va castiga batalia cu mirosurile trupesti neplacute? Poate Aristotel sau bufnitele vorbitoare, cu siguranta nu oamenii de rand sau bufnitele necuvantatoare. In lumea animalelor si a oamenilor numita "Pamant", exista un animal suficient de inteligent incat sa miroasa ca animalul cel mai fioros si mai aratos dintre toate. Si acela este barbatul, care ar mirosi ca lupul daca lupul ar mirosi ca un barbat aratos. Cam asa merg lucrurile in lumea despre care povesteam. Old Spice ofera o gama larga de cosmetice pentru barbatii care duc o viata dinamica si iesita din tipare, care isi traiesc viata activ, dincolo de conventii si tipare. Un parfum masculin distinct care te revigoreaza si invioreaza. Pentru Creaturile Noptii. Pulverizezi o data si mirosi bine ziua toata . Barbatii iubesc lucrurile bine presurizate in recipiente metalice. E un fapt dovedit. Asta pentru ca aerosolul in sine este un mister. Cum reusesc bulele...
Impresiile mele:
Așa cum am zis și mai sus, nu mă pricep la deodorantele stick, de aceea nu știu ce să vă zic la impresii personale, tocmai de aceea o sa vă prezint impresiile soțului meu.
"Sincer îmi place mult acest deodorant, este diferit fata de ce am folosit până acum. Ador parfumul fresh, senzația de protecție împotriva transpirației pe care o oferă subratului meu pe toată durata zilei. Îmi place faptul că îmi hidratează pielea și că nu îmi produce aceea senzație de mancarime pe care o aveam inainte.
Deși este un produs solid, îmi place faptul că in momentele de transpirație nu incepe sa se facă acele broborace de deodorant.
Sunt mulțumit de el și chiar sunt curios sa incerc și alte produse marca Old Spice".
Prin urmare, soțul meu este mulțumit, așa că vi-l recomand și vouă.

Preț: Acest produs l-am achiziționat din Mega Image la 18 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu