13 feb. 2018

Crema de dus Balea cu pepene roșu - Review

Buna dragele mele! Nu știu dacă știți, dar eu pur și simplu sunt îndrăgostită de geluri de dus, de aceea am o colecție de vreo 25 de geluri de dus în dulapul meu din baie. De fiecare dată când simt nevoia să mă răsfăț puțin , las copiii cu soțul său cu mama acasă și dau o fuga prin magazine.
M-am tot gândit dacă ar trebui să vă povestesc despre ele sau nu, dar mi-am dat seama că probabil ați fi puțin curioase asupra produselor de igiena pe care le folosesc. Odată luată decizia, o să încep o serie de review-uri unde o să va prezint o parte din gelurile mele de dus.
Astăzi am decis să vă vorbesc despre crema de dus Balea cu pepene roșu, unul dintre gelurile mele de dus preferate. Acest gel de dus l-am achiziționat dintr-un magazin DM la prețul de 5,5 lei sticluță de 300 de ml.

Părerile mele:
Este un gel de dus ușor cremos, puțin fresh, ideal pentru sezonul rece. In  momentul contactului cu pielea umedă , acest gel de dus nu formează cine știe ce spumă, dar cel mai mare plus al lui este faptul că nu usucă pielea, prin urmare după ce vă spălați cu el nu mai este nevoie sa mai folosiți o loțiune de corp.
Un dezavantaj al acestui gel de dus este faptul că mirosul gelului de dus nu persista mult timp pe piele, ci doar 2-3 ore.
Acest gel de dus miroase mai degraba a pepene galben decat verde si cam sintetic daca torni mai mult, are o culoare tipatoare de roz-portocaliu.
Se găsește într-o sticluță de 300 de ml, din plastic, extrem de drăguță, care după părerea mea are un minus faptul că are un plastic mai gros și nu permite sa se vadă cantitatea de gel de dus rămasă în sticlă. Sticla este prevăzută cu un capac care se deschide cu ușurință chiar și în momentul în care mana este udă. In momentul in care se deschide capacul mirosul de pepene se răspândește în toată baia care persistă cam o oră.
Este un gel de dus pe care vi-l recomand și vouă cu mare drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu