14 feb. 2018

Ani de liceu

Astăzi m-am trezit cu dorința de a mă întoarce în liceu. Îmi lipsește foarte mult uniforma riguroasă pe care eram obligati sa o purtam, de orele de activitate fizica când ne strângeam împreună cu profesorul pentru a strânge gunoiul din parcuri și să plantam copaci.
Îmi lipsește corectitudinea profesorilor in privința notelor, atunci când daca stiai de 10 primeai 10, iar daca daca stiai de 5 cu atât erai notat.
Îmi lipsește de catalogul cu coperta scorojită pe care profesorii îl cârâu după ei la fiecare oră și pe care clasa noastră am decis sa ne strângem toata coala pe care o aveam că sa il acoperim.
Îmi amintesc de perioada când ne duceam in sala de sport în pauza pauza mare doar pentru ai asculta pe cei din trupa liceului alcătuită din băieții cei mai frumoși după care toate fetele salivam , in timp ce cântau o noua melodie.
Îmi amintesc cum sâmbătă ne strângeam in parcuri pentru a putea dezbate subiectul unei cărți citite și în timp ce alții se contraziceau, eu le notăm ideile că eram înnebunita după a scrie.
Îmi amintesc cum duminică primeam permisiunea de la profesori pentru a părăsi internatul că sa ne strângem in cinematograful din orașul vecin in care intotdeauna se redă același film , doar pentru a putea sa ne mai recream mintea deja chinuita de materiile grele pe care le aveam și le detestam.
Îmi lipsește enorm de mult și aș da orice pentru a mă intoarce in trecut.

:Cu acest articol am acceptat provocarea de a susține Urban Up!, un proiect inițiat de Asociația De-a Arhitectura, care le oferă elevilor de liceu o bună oportunitate de a-și cunoaște orașul. Proiectul a fost derulat în anul 2017 în cadrul programului „Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun”. Totodată, pot fi organizate ateliere și în 2018, fie în licee, în săptămâna Școala Altfel, fie ca activități ale Clubului De-A Arhitectura. Detalii găsiți pe http://www.de-a-arhitectura.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu