23 ian. 2018

Ce alimente provoacă colici la bebeluși

Bună. Pe zi ce trece vad din ce în ce mai des în grupurile de mămici din care fac parte despre acest subiect și anume ce alimente trebuiesc evitate de mămicile care alăptează pentru a nu le mai provoca colici îngerașilor.
Cum eu însumi sunt cu fetita mea în plina perioada a colicilor și parca picăturile pentru colici de pe piața farmaceutica sunt apa de ploaie,  o sa va spun lista de alimente pe care medicul pediatru al fetei mi-a zis sa le scot pe durata alăptării din alimentația mea.
Recunosc, la început am fost sceptica ca știu ca laptele se face din sânge și ca și copiii care mănâncă lapte praf au colici, dar pot sa va zic ca am văzut o îmbunătățire a crizelor de colici pe care le are fetita mea. Dacă înainte de a elimina aceste alimente, o criza de plâns în care se făcea ghemotoc,  dădea din picioare , sugea și plângea mai mereu, efectiv urla de durere timp de 4-5 ore,  i se întărea burtica în timpul spasmelor pe care le avea, acum totul s-a redus la maxim 30 de minute de plâns pe zi.
Sincer funcționează, oricum gata cu vorbăria, în continuare o sa va prezint lista promisa:

  • Varza
  • Fasole
  • Mazăre
  • Tărâțe 
  • Conopida 
  • Broccoli 
  • Ceapa
  • Varza de Bruxelles 
  • Roșii 
  • Vinete
  • Spanac 
  • Oua
  • Lapte
  • Brânză 
  • Avocado
  • Mere
  • Prune
  • Portocale
  • Lamai
  • Mandarine
  • Clementine 
  • Pomelo
  • Nuci
  • Papaya
  • Ananas
  • Căpșuni
  • Drojdie 
  • Murături 
  • Gemuri și marmelada 
  • Salamuri
  • Șuncă
  • Cârnați
  • Macrou
  • Sardine 
  • Ton
  • Bere
  • Vin
  • Cafea
  • Ciocolata 
  • Ceai negru 
  • Stafide
  • Anșoa 
  • Mâncăruri cu prea multe condimente 
Asta este lista pe care mi-a dat-o mie și care mi-a ușurat cu mult perioada agresiva de colici prin care trecem. 
Sper ca v-am fost de ajutor. Multă sănătate vouă și celor mici, iar vouă mămici multă răbdare, o sa trecem și peste aceasta perioada grea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu