12 oct. 2017

O noua achiziție de la Elsim Shopping Center

A venit cu adevărat toamna cea friguroasa care îți îngheață oasele, prin urmare s-a terminat perioada balerinilor și a sandalelor decupate.
Cum încă nu este timpul cizmelor călduroase de iarnă, ieri soțul meu mi-a făcut-o surpriza și în timp ce am lăsat copiii la mama mea, el m-a luat de mana și m-a dus la magazinul meu preferat de la Obor, Elsim Shopping Center ca să-mi aleg o încălțăminte potrivita pentru acest sezon.
După multe încercări, am găsit ceva care să-mi placa cu adevărat și care sa ma facă sa ma simt bine.
Acești adidași sunt perfecți, mergând atât cu șosete groase( cum aveam eu ieri în picioare ca am un mare defect de picioare gheata tot timpul anului) cât și cu șosete subțiri.
Prețul de achiziție este de 75 de lei.
Adidașii sunt căptușiți cu o pânză verde puțin groasă, iar la exterior au un material gen piele cauciucata care nu permite apei sa intre.
Talpa este una groasa, din spuma poliuretanica alba cu dungi verzi neon care se asortează de minune cu pânză din interiorul adidasilor.
I-am încălțat de dimineață când mi-am dus băiatul la grădiniță și pot sa va zic ca pentru prima data în viata mea, picioarele mele au fost calde, dar nu în sensul de a transpira în ele.
Sunt foarte mulțumită de ei și fericita de cadoul oferit de soțul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu