12 oct. 2017

Lotiune de corp Little Black Dress - Review



Bună dragele mele, astăzi o sa va vorbesc despre loțiunea mea de suflet Little Black Dress, loțiune pe care o folosesc din 2008 și de care sunt îndrăgostită.
Ador parfumul acela suav pe care îl oferă corpului meu și finețea pielii pe care o lasă după folosirea lui.
Aceasta loțiune de corp nu lipsește niciodată din produsele mele de îngrijire personala și tocmai de aceea o achiziționez mereu în cantitate mare de fiecare data când o găsesc la oferta.
De data aceasta, în broșura de pe site-ul Avon, o astfel de loțiune era la 19,99 lei o bucata, dar eu am luat de la o fata care se ocupa în vânzarea produselor de la Avon 4 astfel de loțiuni la același preț, prin urmare am făcut o economie de 60 de lei, bani pe care ii pot folosi la altceva.
O astfel de loțiune îmi ajunge o luna de zile, prin urmare cu achiziția mea am toată iarna asigurata.

  1. Aceasta loțiune v-o recomand cu mult drag și vouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu