18 oct. 2017

Lista preturi la clinica CM Panduri din strada Ioan Atanasiu nr 34, sector 5 București

Când am fost însărcinată cu fetita mea, doamna ginecolog îmi dădea trimiteri pentru ecografii la clinica CM Panduri din strada Ioan Atanasiu, nr 34, sector 5, București.
Îmi amintesc și acum ca încercăm să găsesc pe site-ul lor, cât ma costa ecografia, dar cum totul era încurcat nu găseam niciodată prețul corect.
Cum prietena mea cea mai buna este însărcinată și a decis sa meargă la același ginecolog la care am născut și eu, astăzi de dimineață am fost cu ea ca să-și facă ecografia de trimestrul al treilea.
Când a ieșit din cabinetul doamnei doctor Dumitrescu Victoria i s-a dat lista cu preturile și am profitat și eu de ocazie pentru a-i face o poză.
Pe mine una nu ma mai ajuta aceasta listă, dar sunt sigura ca pe voi o sa va ajute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu