12 oct. 2017

Gel de dus cu lamaie verde si menta Balea - Review


Bună dragele mele,  nu știu cum sunteți voi,  dar eu de când ma știu ador sa colecționez geluri de dus, tocmai de aceea colecția mea a ajuns la 28 de geluri de dus. Câteodată soțul meu îmi zice ca cheltui mai mulți bani pe gelurile de dus decât pe mâncare.
Bine dar asta nu este adevărat, dacă merg într-un magazin și găsesc un gel de dus care să-mi placa cum miroase, îl achiziționez atunci și pana nu îl termin, nu mai cumpăr nimic.
În general, un gel de dus ma tine cam doua- patru luni în funcție de cât de des sau mult îl folosesc.
Datorita faptului ca am multe geluri de dus pot sa spun ca ma plictisesc repede de același parfum și le folosesc prin rotație, poate de aceea îmi ia cam patru luni sa reușesc sa termin unul.
Oricum... Revenind la oile noastre, review-ul de astăzi este despre gelul de dus cu lămâie verde și menta, un gel achiziționat luna trecuta din magazinul Dm din Carrefour Veranda la prețul de 5.5 lei ( deci vedeți ca nu cheltui o avere pe cumpărăturile mele, cum zice iubitul meu sotior).
Ce m-a determinat să-l cumpăr a fost parfumul fresh pe care îl are și recomandările făcute de prietenele mele care îl folosesc de ceva timp.
Ce îmi place la el este faptul ca îmi face pielea catifelata și fina, dar un mare defect îl constituie faptul ca nu își menține parfumul mai mult de o oră pe piele, dar în baie rezista trei ore.
Un alt dezavantaj este faptul ca nu are un sistem de pompare astfel încât, în momentul în care îl folosesc mereu se irosești mult gel de dus.
Deși îmi place sa ma răsfăț, îmi pare rău de cantitatea de gel care se pierde în cadă.
Un alt lucru pe care nu-l plac este faptul ca deși se folosește cantitate multă la fiecare dus, spuma pe care îl face este una foarte mică.
Dacă este sa ma întrebați pe mine, acesta este un gel de dus pe care nu o să-l mai achiziționez vreodată, prin urmare nici vouă nu vi-l recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu