18 oct. 2017

Cum mi-a schimbat viata suplimentul alimentar B12 Vital

De când am devenit mămică pentru a doua oara, acum cinci luni, ma confruntam cu o senzație de oboseală excesivă, oricât de mult as fi reușit sa dorm sau incercam sa ma relaxez, ma simțeam extrem de obosită.
Uneori ma puneam seara în pat și efectiv nu reușeam să adorm. Dimineața bântuiam prin casa precum un adevărat zombi, nici măcar cele doua căni de cafea nu-mi îmbunătăteau starea și astfel apărea starea de nervozitate.
De multe ori, ajunsesem sa ma cert din orice lucru minor cu soțul meu, întrucât ușor,ușor îl îndepărtam de mine.
Am observat ca starea mea de oboseală a început sa ma facă sa ma îndepărtez de cei dragi, sa am senzația ca îmi urăsc copiii, sa îmi vina uneori sa plec de acasă.
Dar acest lucru, trebuia sa dispară, era timpul sa fac ceva!
După câteva cercetări făcute pe internet, am descoperit ca organismul meu are nevoie de vitamina B12.
După cum știți cu toții, vitamina B12 este probabil cea mai importanta vitamina necesara organismului uman datorita faptului că aceasta ne ajuta sa avem energia cotidiană de care avem nevoie, astfel putem sa gândim corect.
Mai pe scurt, gândiți-vă ca suntem un autoturism și fără combustibilul ideal nu avem cum sa ne punem în circulație.
Vitamina B12 se gaseste cu precadere in produsele de origine animala:
- carne de pui, vita, porc, mai ales in ficat;
- lapte, produse lactate;
- oua;
- fructe de mare: crabi, stridii, scoici;
- somon, ton.
Interesant veți spune, dar din păcate pentru mine, această vitamină se găsește în toate produsele care nu-mi plac.
Și acum ce este de făcut?
După ce am mai răsfoit un timp paginile de pe internet, am descoperit ca exista un supliment alimentar numit B12 Vital
B12 ››ANKERMANN‹‹ Vital este un supliment alimentar cu vitamina B12. Acesta ajută în cazul senzației de extenuare, reduce oboseala inexplicabilă și îmbunătățește calitatea somnului. În plus, alungă stările de neliniște și îți readuce bucuria de a trăi. Producătorul suplimentului B12 Vital este WÖRWAG Pharma, o companie germană care și-a construit de-a lungul timpului un renume foarte bun.
Perfect, nu-i așa?
Astfel a început căutarea acestui supliment alimentar și după ce am intrat pe pagina de Facebook a acestui produs, am aflat ca momentan se găsește în lanțul de farmacii Alphega, la prețul de 30 de lei, cutia de 50 de capsule.
Informații suplimentare despre acest produs :
-este un supliment alimentar care conține 100 μg de metilcobalamină, forma bioactivă a vitaminei B12
-Consumul de B12 ››ANKERMANN‹‹® Vital asigură necesarul zilnic de vitamina B12, contribuind astfel la îmbunătățirea capacității fizice și psihice, precum și la reducerea stărilor de oboseală și extenuare
-Doza recomandată este 1 comprimat pe zi. Administrat în mod regulat, asigură necesarul de vitamina B12 pe termen lung
-Un aport adecvat de vitamina B12 este esențial pentru:
• funcționarea normală a sistemului nervos
• menținerea sănătății psihice
• metabolismul energetic normal
• reducerea oboselii și extenuării.

Toate aceste informații, m-au făcut sa dau o fuga în cea mai apropiata farmacie Alphega și deși folosesc acest produs de doar trei zile, deja simt ca nivelul oboselii mele scade pe zi ce trece și astfel armonia din casa mea revine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu