6 sept. 2017

Știai ca poți scrie, șterge și rescrie cuvintele pe care le-ati folosit pentru a face rău?

În mod normal, ne naștem și suntem învățați de părinți sa facem discriminări, sa ii evitam pe cei care au un handicap, sa fim singuri, sa tragem doar pentru noi.
Însă cum ar fii dacă am putea sterge toate astea și sa rescriem trecutul, sa fim puțin mai buni.
Cum ar fii dacă am putea sterge și rescrie cartea vieții? Sa îndepărtăm tot ce a fost negru în trecutul nostru și sa îi dăm un strop de culoare?
Cum ar fii oare dacă am șterge tristețea din suflet și sa o înlocuim cu fericire?
Cum ar fii sa putem îndepărta piedicile trecutului și sa putem sa ne realizam visurile?
Cum ar fii oare dacă am putea sterge greșelile trecutului nostru și sa evitam acum sa le facem?
Cum ar fii dacă ar exista o bagheta magica care am putea sa o folosim pentru ai aduce înapoi în viata noastră pe cei pe care i-am pierdut în trecut?
Cum ar fii dacă pur și simplu am putea sa dam delete la concepțiile proaste despre viata și pur și simplu sa o trăim cu adevărat?
Cum ar fii oare dacă am face sa dispară amărăciunea din suflet și sa zâmbim din nou?
Din păcate toate acestea sunt doar niște întrebări fără rezolvări, dar putem trai prezentul asa cum ne place nouă, putem sa ne coloram viata asa cum ne dorim, putem sa zâmbim, sa ne simțim bine, sa fim fericiți. Putem sa facem multe dacă dorim, tocmai de aceea trebuie sa ștergem trecutul sumbru din viata noastră și sa rescriem viitorul.
Nimeni nu este perfect în lumea asta, chiar eu însumi am rănit prin cuvintele pe care le-am folosit la nervi pe părinții mei.
Îmi aduc aminte ca la 17 ani, când am început sa ma întâlnesc cu un băiat, le-am spus părinților care nu ma lăsau sa ies afara la ore târzii,  ca ii urăsc și ca îmi blestem ziua în care m-am născut. Ca as vrea sa dispară complet din viata mea.
Însă acum când sunt și eu părinte la rândul meu, înțeleg complet decizia lor de a-mi da prea multa libertate, înțeleg ca au făcut asta ca ma iubeau și îmi vroia binele. Acum îmi doresc sa pot șterge acele cuvinte urate și sa le înlocuiesc cu ceva frumos.
Din păcate nu se poate face asta, dar pot sa schimb viitorul. Pot să-l șterg și să-l rescriu, pot sa îndepărtez toate cuvintele urate și grele din mine și sa le folosesc doar pe cele corespunzătoare.
Tot ce trebuie să fac este sa spun: EU POT SI VREAU SA FAC SCHIMBAREA POTRIVITA!
Apropo de schimbarea cuvintelor greșite, trebuie sa știți ca anul acesta, rollerul Pilot Frixion, cel care ne ajuta sa scriem, șterge și rescrie cuvintele greșite, împlinește vârstă de 10 ani de activitate.
Zece ani în care a șters multe cuvinte urâte, zece ani în care a făcut pe multe persoane fericite, prin urmare La mulți ani Pilot Frixion!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu