3 sept. 2017

Rujul Passion Glossy col.18 de la Bella Oggi - Review

Asa cum va spuneam într-o postare anterioara am avut norocul sa primesc cadou un ruj Passion Glossy de la Bella Oggi care a devenit preferatul meu.
În ziua când am primit acest ruj am fost cu adevărat curioasa sa aflu mai multe despre firmă Bella Oggi și astfel am putut sa ma informez pe google ca aceasta firma este una italiană iar din recomandările pe care le-am citit pe net ar fi faptul ca au produse de calitate superioara, dar din nefericire nu se găsesc în România decât comandate online.
Cum era de așteptat, curiozitatea mea excesiva m-a determinat sa încerc foarte repede acest ruj care se potrivește de minune pe tenul meu, fiind puțin sidefat.
Ador senzația de hidratare și de buze moi și catifelate pe care mi le lasă după folosirea acestuia.
Deși nu ma așteptăm are un parfum puțin fresh și cel mai important este rezistent la transfer, rămânând pe buze pana la 12 ore, timp în care pot manca și bea liniștită.
După o mica căutare pe net am reușit sa găsesc prețul acestui ruj de care sunt mulțumită: 12,35 euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu