4 sept. 2017

Rollerul minune din România a împlinit 10 ani

Ce este mai frumos în lumea asta, decât de a ne simți bine și a întâmpina greutățile precum și zilele frumoase ale vieții cotidiene.
Tocmai de aceea, astăzi vreau sa va zic ca este o zi de sărbătoare, rollerul nostru minune, Pilot Frixion, cel care ne ajuta sa ștergem ceea ce am greșit, a împlinit vârsta de 10 ani de când este importat în România de cei de la Dacris.
Dacă nu ați auzit pana acum de Pilot Frixion, va invit sa urmăriți clipul aniversar de mai jos și pe urma să-mi răspundeți la câteva întrebări:
Interesant nu? În continuare o sa va adresez câteva întrebări la care și eu o sa va dau răspunsul meu:

1. Dacă ar exista o bagheta magica care ar putea sa facă sa va dispară anumite momente din trecutul vostru, pe care le-ai alege?
Hmm, ar fi interesat sa existe aceasta bagheta și dacă chiar as putea-o sa o folosesc, ar fii pentru a șterge acel an din copilăria mea când am aflat ca fratele meu geamăn este bolnav de leucemie, de toate zilele când se chinuia pentru a lupta cu boala care îl seca de puteri pe zi ce trecea și de asemenea de aceea zi cumplita în care, Andrei, fratele meu, a murit în brațele mele.

2. Cum nu exista o astfel de bagheta magica pentru a da delete unor momente din trecutul vostru, ce ați putut învață din ele?
Știu ca oricât de mult as dori eu sa pot schimba trecutul, niciodată fratele meu nu o sa se mai întoarcă,  dar știu ca este mereu lângă mine și ma protejează de unde este el.
Am învățat ca viata este o curva și dacă nu o futi tu, te fute ea în gură.  Am învățat sa trăiesc prezentul de parca ar fii ultima zi, sa ma bucur de viata asa cum este ea cu bune și cu rele.
Am învățat ca orice ar fi, trebuie sa trăim mereu cu zâmbetul pe buze.

3. Tu de cât timp nu ai mai scris ceva de mână?
Hmm, o întrebare bună. A trecut ceva timp, cred ca ultima chestie pe care am scris-o a fost în facultate, cam prin 2014 când trebuia sa fim la o întrecere sportiva pentru a putea sa scriem după dictare tot ce ne spuneau profesorii.

4. Un cuvânt în încheiere pentru Pilot Frixion se poate?
Sunt genul de om care nu ma învârt prea mult în jurul unui subiect, asa ca voi spune doar atât: La mulți ani Pilot Frixion! Sa crești mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu