11 sept. 2017

Procesul transformării mele dintr-o mama care se neglija într-o femeie frumoasă, doar cu BeautyCosmetic.ro

Suntem mame, dar odată cu apariția copiilor în viața noastră, uitam ca mai suntem și femei, punem pe primul plan copiii noștri și astfel ajungem sa ne neglijam, ajungem sa uitam cum este sa mergem la un salon de înfrumusețare, pentru a ne lasa răsfățate.
Dacă și tu ai trecut prin aceasta situație ca și mine, trebuie să știi că încă nu este timpul pierdut, încă poți fii o mămică frumoasa chiar din intimitatea casei tale.
Pentru femeia din noi, femeia care ajunge sa se lase pe ea pe ultimul plan, a fost creat magazinul online BeautyCosmetic.ro care ne ajută să fim superbe prin multitudinea de produse create special pentru noi.
Din fericire pentru noi BeautyCosmetic.ro ne vine în ajutor cu cele mai bune produse pentru îngrijirea parului pentru a ne recăpăta încrederea în noi înșine.
Dacă ești și tu nemulțumită de reflecția din oglinda din baia ta, acum este timpul tău, timpul de a redeveni o femeie frumoasă, timpul de a trezi femeia din anonimat, femeia care intre timp a devenit o mamă.
Este timpul tău, timpul de a face o schimbare!
Tocmai de aceea, fiind și eu în situația ta, vreau sa îți prezint acele produse destinate îngrijirii parului care mi-a redat zâmbetul pe buze și m-au făcut sa ma simt din nou femeie.
De când am devenit mama pentru a doua oara, ma confrunt cu un par fără volum care se subțiază pe măsură ce trece și care ma face sa evit sa ma mai privesc în oglindă.
Ajunsesem sa ma neglijesc complet, sa port tot timpul parul prins în coc și sa îmbrac mereu aceleași haine ponosite și largi.
Credeam ca odată devenita mamă nu mai are rost sa mai fiu și femeie, fiind de părere ca asta va fii mereu înfățișarea mea.
Însă totul a luat o întorsătură nebuna în ziua când i-a sunat telefonul soțului meu.
Curioasa din fire, m-am uitat pe ecranul telefonului și apărea un nume de bărbat "Anton".
Soțul meu refuza sa răspundă la telefon și în același timp evita sa ma privească. Nu înțelegeam deloc comportamentul lui, asa ca i-am luat telefonul din mana și am răspuns.
S-a dovedit ca acel Anton era de fapt Antonia și ca soțul meu era iubitul ei. În acel timp am simțit cum cade cerul pe mine și l-am luat la zor.
El mi-a zis ca toate astea se întâmplă din cauza mea, ca de când am nascut-o pe fata, nu ma mai îngrijesc deloc, ca din femeia frumoasa care eram m-am transformat într-o vrăjitoare oribilă. După ce mi-a zis toate astea, a plecat de acasă.
Brusc m-am trezit la realitate și i-am dat dreptate. M-am uitat în oglinda și printre lacrimile care îmi cădeau pe obrajii reci, am văzut-o pe Ea, pe femeia care o lăsasem sa adoarmă și am luat decizia ca este timpul sa revină la viață.
Mi-am șters lacrimile după obraji și mi-am deschis laptopul, hotărâtă sa apelez la firma mea de înfrumusețare.
Mi-am dat comanda de produsul de îngrijire a parului Matrix Vavoom,  o spuma pentru volum care mi-a redat volumul ideal al parului.
Comanda mi-a venit foarte repede asa ca procesul meu de a redeveni o femeie frumoasă a continuat prin scoaterea hainelor sexy din șifonier pe care le purtam înainte sa devin o mamă.
Trecuse deja o săptămână de la cearta cu soțul meu, o săptămână în care nu a mai dat pe acasă.
Într-o zi când eram la plimbare cu copiii mei, transformata deja în femeia care sunt acum, m-am întâlnit cu el.
Se pare ca a rămas impresionat de noua mea înfățișare,  ca după câteva discuții ne-am împăcat și ne-am continuat căsnicia.
Antonia a dispărut de aproape doua luni din peisaj, iar femeia din mine este libera și fericita datorita celor de la BeautyCosmetic.ro.

Asa ca draga mămică care ai citit povestea mea, îndrăznește sa redevi femeia care ai fost cândva. Apelează cu încredere la serviciile oferite de BeautyCosmetic.ro,  acum este timpul tău!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu