5 sept. 2017

Pentru picioare fine ca la salon folosește un kit de epilare de la BeautyCosmetic.ro

Sunt femeie și asa cum era de așteptat, trec prin diverse imperfecțiuni oferite de mama natură, care s-au accentuat mai tare datorita apariției celor doi copii în viata mea.
Datorita sarcinilor am trecut prin serioase dereglări hormonale și astfel am ajuns sa ma umplu efectiv de fire de păr care pe măsură ce le rad ( din cauza lipsei de timp) se întăresc din ce în ce mai mult.
Am ajuns sa fiu obligata sa ma rad la fiecare doua zile ca dacă nu o fac, efectiv înțep.
Urăsc sa fiu obligata sa îmi pierd atâta timp în baie, timp pe care l-aș putea folosi pentru a-l petrece cu familia mea. Am ajuns sa fiu disperată și efectiv sa ma urăsc.
Din fericire pentru mine, știu cum pot sa redevin fericită și sa-mi petrec mai mult timp cu cei dragi.
După câteva click-uri pe internet în care m-am informat despre beneficiile epilării cu ceara, am ajuns la concluzia ca am nevoie de un kit de epilare cu ceară.
Însă acum vine întrebarea potrivita? De unde sa cumpăr un astfel de kit bun și acceptabil la preț?
Răspunsul mi-l pune la dispoziție cei de la BeautyCosmetic.ro care îmi oferă kituri de epilare cu ceara ( disponibile pe categoria kit de epilare )  începând cu prețul de 104,35 lei și pana la 456,62 lei.
Cum deja știu de la salonul unde ma duceam înainte sa rămân însărcinată cu cea mică, ca după epilare am nevoie sa îmi calmez pielea cu un ulei hidratant, am ajuns la concluzia ca cel mai bun kit pentru mine ar fii unul care sa conțină și un ulei destinat situației în care voi avea usturimi după epilare.
Acest set poate fi găsit pe site la prețul de 135,90 lei și cuprinde: 1 buc. incalzitor ceara 100ml, 110-230V + 1 set benzi hartie epilat 100/set + 5 flacoane de ceara de unica folosinta 100ml la alegere + 1 buc. ulei dupa epilat Epildeli 500ml.

Interesant,nu?

În continuare as vrea sa va zic cum mi-ar schimba viata în bine dacă as avea un astfel de kit:
1. Deși știu ca voi avea dureri și usturimi la început datorita faptului că a trecut aproape un an de când nu m-am mai epilat cu ceară, voi avea picioare fine chiar dacă voi suferi puțin, ca pana la urma " baba suferă la frumusețe"
2. Voi reduce timpul pe care îl pierd la fiecare doua zile pentru a ma rade, ceea ce înseamnă mai mult timp petrecut cu cei dragi
3. Niște picioare fine de durată, îmi va reda încrederea în mine, ceea ce rezulta la o stare de confort fizic și mai putini nervi
4. Având un astfel de kit în posesie, voi face o economie substanțială în bugetul familiei mele ( unde se pierd pe luna 80 de lei doar pe lame de ras, geluri de ras și loțiuni după ras), ceea ce va rezulta faptul ca ii pot folosi pentru a cumpăra altceva în casă 
5. Voi putea sa renunț la pantalonii lungi pe care ii port de rușine și sa ma întorc la rochiile mele, deci va rezulta o femeie frumoasă și sexi
P.S. Lista poate continua,  dar ma voi opri aici ca este timpul sa îmi fac viata mai frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu