2 sept. 2017

Pasta de dinți Denta Plus for Kids - Review

Precum orice părinte știm cât este de importanta sănătatea orala a comorilor noastre, asa ca astăzi o sa va vorbesc puțin despre pasta de dinți preferata a băiețelului meu.
La băiatul meu, primii dinți au apărut la vârsta de 11 luni și atunci a avut o creștere rapidă. De ce zic asta? Hei, bine, pot sa va zic ca, deși îmi era teama ca nu va avea dințisori în guriță, raportându-ne la ceilalți copii ai cunoscuților noștri cu vârsta apropiata cu a băiețelului meu, lui i-au dat cei patru dinți din față ( sus și jos) în același timp.
Încă de la apariția lor, am încercat sa găsesc o pasta de dinți ideala pentru protecția lor și după multe încercări eșuate am ajuns sa folosim pasta de dinți Denta Plus for Kids cu aromă de căpșuni.
Aceasta pasta de dinți a fost încă de la început un adevărat succes pentru noi, băiețelul acceptând-o imediat.
Aroma naturala de căpșuni este îmbogățită cu calciu care favorizează întărirea sistemului dentar, lăsând în același timp o respirație fresh și plăcută.
Cum majoritatea dintre noi, ne facem griji dacă cei mici înghit pasta de dinți în timpul folosirii produsului, cu aceasta nu mai am nici o problema.
Pasta am testat-o eu însumi înainte de a o folosi pe cel mic și va pot spune cu mana pe suflet ca nu s-a întâmplat absolut nimic când am înghițit.
Acest produs se găsește la o cantitate de 200 de grame și ca loc de proveniență a fost achiziționată la prețul de 8,99 lei din magazinul Kaufland ( da, știu de scandalul curent despre magazinul Kaufland din Ținutul Secuiesc,  dar eu însumi care stau în apropierea unui astfel de magazin îmi este mult mai ușor sa ma duc să-mi fac cumpărăturile din acest magazin având mereu pe cei doi copii după mine.)
În fine, sa revin la oile noastre, după această mica abatere, asa cum va spuneam încă de la prima utilizare, această pasta de dinți a devenit preferata băiețelului meu, care abia așteaptă în momentul de față sa se termine mesele pentru a putea sa se spele singur pe dinți.
Tot ce sper în acest moment este ca și fetitei mele să-i placă aceasta pasta de dinți când vom ajunge la primul periaj al dinților.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu