8 sept. 2017

Lac de unghii Gel Shine Argento Metal de la Bottega Verde - Review

Cred că nu există femeie în lumea asta, care sa nu-si facă timp din când în când pentru a se ocupa de ea însăși și cum eu nu fac excepție de la regula și pentru că mi-am dorit o mica schimbare in viața mea cotidiană cu doi pitici, tocmai de aceea, astăzi am decis să mă ocup de manichiura mea care o neglijasem complet de ceva timp.
Am dorit ceva nou, ceva strălucire in viața mea și tocmai de aceea am ales pentru astăzi lacul de unghii Gel Shine Argento Metal de la Bottega Verde.
Știu, are o culoare mai ciudată dar inca de când am văzut-o pe site m-am îndrăgostit de ea si mi-am zis că trebuie să fie a mea.

Descriere oficiala:
Destul de stralucitor pentru a rivaliza cu "efectul de gel" al unei manichiuri profesionale, acest lac de unghii are o formula speciala, cu o finisaj exceptional lucios, ultra luminos si consistent. Disponibil in culori uimitoare la moda, este prevazut cu o perie mare, plata, care garanteaza o aplicare perfecta.

Ce spun eu?
De obicei urăsc genul acela de lacuri de unghii care au un miros puternic de acetonă și care după nici o zi de la aplicarea pe unghii incep sa se cojească.
Tocmai de aceea când am văzut acest lac de unghii am fost puțin sceptica, că mă așteptam la faptul că dacă are un preț așa mic ( de 12 lei) sa fie la fel de prost ca restul de lacuri pentru unghii pe care le găsim în comert, dar pot sa recunosc faptul că mă bucur că acest lac de unghii chiar funcționează: se aplica usor pe unghii, se usucă foarte repede, rezistă 7 zile pe unghii.
Este un lac de unghii pe care îl recomand tuturor.

Detalii suplimentare:
Cantitate: 5 ml
Preț: 12 lei
Calitate: acoperire perfecta de durată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu