6 sept. 2017

Gel spray antibacterian Touch - Review

De când ma știu am avut în geanta mea un gel antibacterian, dar de când am devenit mămică, am vrut întotdeauna ce este mai bun pentru mine și copii mei, tocmai de aceea în ghiozdanul meu de ieșit afara cu cei mici exista un gel spray antibacterian de la Touch.
Acest gel spray îmi este la îndemână pentru a-l folosi când ies cu copii în parc și îmi cer o gustare, fie ca mergem împreună cu soțul meu la un picnic, pe scurt îmi este de mare ajutor oriunde nu am posibilitatea sa ne spălăm pe maini înainte de a face alte activități.
Folosirea acestui gel mi-a protejat copilul de mulți microbi, dar în același timp a fost fericit ca a avut permisiunea să-și satisfacă curiozitatea.
Prețul acestul gel spray antibacterian este de 9,99 lei, fiind disponibil în orice magazin la 10 ml, cantitate suficienta pentru câteva luni bune.

Descrierea oficiala:
- Spray-ul antibactetian Touch este ideal pentru dezinfectarea obiectelor sau supratelor cu care intram in contact, dar poate fi utilizat la fel de bine si pentru curatarea mainilor.
- Produsul este atestat ca avand actiune antibacteriana, dezinfectanta, fungicida si antiseptica
- Touch spray gel antibacterian este atestat de catre MikroLAB GMBH Germania ca avand eficienta impotriva virusului AH1N1.
- Utilizarea gelului Touch ajuta la prevenirea raspandirii salmonelei, E.Coli, streptococilor si a bacteriilor de contact.
- Recipientul mic poate fi strecurat cu usurinta in orice buzunar si este suficient pentru peste 100 de aplicari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu