20 sept. 2017

De Crăciun oferă un cadou special

În curând vine Crăciunul și astfel începem febra cadourilor ideale pentru cei dragi noua.
Nu știu ce părere aveți voi, dar pentru mine cea mai importantă persoana din viata mea, este mama. Mama cea care mi-a dat viata și care m-a crescut, mama care îmi iubește și îmi îngrijește copii, mama care mereu ma ajuta în orice am nevoie, mama care mereu când gătește ceva bun de mâncare, vine și îmi aduce și mie, fără să-i pese ca intre noi doua este o distanta de 50 de kilometri.
Mama merita tot ce este mai bun, tocmai de aceea, în anul acesta, vreau să-i ofer un cadou special și anume un coșuleț de Crăciun asa cum găsesc doar pe GiftSolution.ro.
GiftSolution este cel mai mare producător național de cadouri corporale din România, care livrează o gama variată de produse în trend cu ultimele tendințe mondiale.
Cu o experiență de peste 9 ani în domeniu, dezvoltă în permanență noi concepte de cadouri, îmbogățim colecția de ambalaje și selectează cu grijă produsele pentru a ajunge la noi în cea mai bună formă.

Asa cum va spuneam, pe Giftsolution.ro găsim întotdeauna cadoul ideal pentru cei dragi noua, doar dacă dam un click pe https://www.giftsolution.ro/cosuri-craciun/.
După o căutare mai amănunțită pe acest site, am reușit sa găsesc cadoul ideal pentru mama mea.
Coșul ales de mine se numește Royal Gift și cuprinde: Whiskey Chivas Regal 12 ani 0,5l • Panettone cu stafide și coajă de portocală ambalat și decorat manual 500g • Biscuiți cu chipsuri de ciocolată Elbfein 135g • Cafea măcinată Corsini Aromatico e Corposo 100g • Cremă de ciocolată Gianduja Pecatti con Gusto 180g • Tabletă de ciocolată cu 85% cacao Ce'Moi 100g • Ciocolată neagră Belgian Chocolate creams 100g • Torrone cu ciocolată Di Gennaro 100g • Decorațiune brad • Tăviță pentru cadouri • Folie profesională pentru cadouri • Fundă decorativă
Prețul acestui coșuleț este de 198,52 lei, un preț nesemnificativ pentru tot ce mi-a dăruit de-a lungul vieții mele.

P.S. Nu uitați,  în această perioadă magica a anului, cele mai bine vândute și apreciate cadouri pentru cei dragi, sunt coșulețele cu bunătăți și unde găsiți cele mai frumoase și accesibile coșulețe, decât pe Giftsolution.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu