5 sept. 2017

Crema protecție solară bebe Gerovital Sun - Review

Acum două luni, împreună cu familia mea am decis sa dam o fuga pana la mare, dar cum instinctul meu maternal ma conduce de când sunt mămica a doi copii mici, am decis ca pentru aceasta excursie am nevoie pentru ei de cea mai buna cremă de protecție solară existenta pe piața românească.
După multe căutări,  am ajuns la concluzia ca cea mai buna crema este cea de la Gerovital Sun cu factor de protecție împotriva razelor ultraviolete 50.
Aceasta crema am cumpărat-o din farmacia Help Net la prețul de 35 de lei.
Mi-a plăcut foarte mult faptul ca cei doi copii ai mei nu au suferit de vreo arsura solara și ca au fost protejați complet.
În timp ce o aplicam pe ei, am observat ca aceasta crema este puțin grasa, dar intra imediat în piele, lăsând precum un strat de albeata pe corp.
Singurul dezavantaj este faptul ca pentru a fi îndepărtată pe urma trebuie sa fie frecata bine pielea ca dacă nu rămâne precum o pelicula alba, dar cu toate acestea am fost super mulțumita de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu