4 sept. 2017

Crema de picioare Cooling Breeze de la Oriflame - Review

Probabil fiecare dintre noi cauta o crema de picioare care sa ii ofere aceea senzație de răcorire instantanee pe timpul verii și cum eu nu ma las mai prejos pot sa va zic ca am găsit cel mai bun produs pentru mine.
Crema de picioare ideala este crema Cooling Breeze cu extract de menta și kiwi de la Oriflame care pe lângă parfumul, hidratarea corespunzătoare,  îmi mai asigură și răcorirea ideala pentru picioarele mele care nu stau locului nici o secundă, mereu fiind pe fuga intre copii, curățenie, pregătirea meselor și ieșirile în parc a celor mici.
Aceasta crema de picioare am primit-o cadou de la o prietena draga anul trecut și abia vara asta am avut ocazia sa o folosesc.
Din câte știu în sezonul rece al anului trecut prețul acestei creme a fost de 7,99 lei,  dar cum mie mi-a ajuns toată vara și mai am și acum din ea nu știu dacă se mai găsește sau nu în catalogul celor de la Oriflame.
Asa cum va spuneam mai sus, această crema de picioare mi-a ajuns pe toată durata verii, cu toate ca aceasta crema are 75 ml și am aplicat-o de 2 ori pe zi, mai am cam un sfert de tub.

Ingrediente:
BUTANE, ALCOHOL DENAT., PROPANE, ISOBUTANE, PARFUM, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, GLYCERIN, TRIETHYL CITRATE, MENTHOL, LIMONENE, AQUA, PROPYLENE GLYCOL, LINALOOL, DIMETHYL PHENYLPROPANOL, PENTYLENE GLYCOL, HEXYL CINNAMAL, MENTHA PIPERITA LEAF EXTRACT, SORBITOL, METHYLPARABEN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu