1 sept. 2017

Crema de mâini La Praline - Review

După cum v-am spus până acum sunt mămica a doi copilași drăgălași și chiar dacă nu am întotdeauna timp să-mi întrețin manichiura sau pedichiura, nu trece o zi fără sa utilizez o crema de mâini parfumată.
Ador să-mi simt mâinile catifelate chiar și după ce spăl vasele sau fac curățenie în casă.
Tocmai de aceea încerc mereu sa fiu la curent cu cele mai tari și parfumate noutăți în materie de creme de mâini de la compania mea preferată în materie de cosmetice, Oriflame.
Crema de mâini La Praline am descoperit-o în luna martie iar hidratarea pe care mi-a oferit-o m-a determinat sa îmi achiziționez 4 creme de mâini.
Ce m-a cucerit în adevăratul sens al cuvântului a fost parfumul irezistibil de ciocolată, dându-mi senzația ca as fii în stare sa le mănânc.
În luna martie a acestui an crema de mâini se găsea la oferta împreună cu un săpun solid, dar cum nu sunt adepta săpunurilor solide, au ajuns toate la mama mea.
Cum va spuneam, crema de mâini în luna martie am putut-o sa o achiziționez la prețul de 7,90 lei, pe când acum pe site-ul online a celor de la Oriflame se găsește la prețul de 11,90 lei.
Crema din imagine este a treia din cele patru achiziționate de mine, fiind disponibila la o cantitate de 75 ml, ceea ce mie îmi ajunge în jur de o lună și jumătate,  cu două aplicări pe zi.
Senzația pe care o simt pe piele la prima aplicare este una de răcorire instantanee, apoi sunt invadata de parfumul irezistibil de ciocolată și alune de pădure.

Ingrediente:
AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, STEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CETEARETH-20, CARBOMER, PROPYLPARABEN, PARFUM, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, ISOPROPYL MYRISTATE, SODIUM HYDROXIDE, BENZYL ALCOHOL, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 15510, CI 42090, CI 16035

Voi ați încercat pana acum această crema de mâini?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu