2 sept. 2017

Ciorbita cu aripioare de pui aromata

Mai știți ca în prima postare din această categorie am spus ca membrii familiei mele nu mănâncă decât o data pe luna ciorbita și atunci doar de la soacra mea?
Hei bine, aseară s-a întâmplat minunea. În timp ce eu ma stresam la meniul de astăzi, vei doi băieți ai mei ( soțul și băiatul nostru) au venit la mine și mi-au spus ca ar manca o ciorbita aromata cum o face bunica la țară.
Sincer a fost o adevărată bucurie pentru urechile mele sa aud asta, asa ca am fugit la magazin sa îmi iau cele necesare pentru ciorbita mea cu aripioare de pui aromata.
Ingrediente:

  • 8 aripioare de pui 
  • O ceapa medie
  • Un morcov mare 
  • Un ardei gras rosu 
  • O căpățână de usturoi 
  • 200 grame de paște făinoase 
  • 1 litru de borș Olimpia
  • 3 linguri de delikat 
Mod de preparare:
  1. Cele 8 aripioare de pui le-am pus la fiert în 2 litri de apă, la care le-am luat spuma cu o spatula când au fost fierte 
  2. În timp ce aripioarele erau la fiert, am curățat ceapa, morcovul, ardeiul și căpățâna de usturoi 
  3. După ce am spălat toate legumele, am tăiat ceapa în cubulețe mici
  4. Morcovul a fost dat pe răzătoare 
  5. Ardeiul a fost tăiat mărunt 
  6. Căpățâna de usturoi am pisat-o și am pus toate legumele într-un castron
  7. Odată ce aripioarele au fost fierte, am pus în oala cu apa de la aripioare tot conținutul din castronul cu legume la care am adăugat cele 3 linguri de delikat 
  8. După vreo 10 minute în care am lăsat tot conținutul din oala sa fiarbă la foc mediu am adăugat cele 200 de grame de paste făinoase( aici voi puteți utiliza doua oua bătute, dar eu am folosit pastele făinoase pentru ca soțul și băiatul nostru au alergie la ouă)
  9. Amestecați din când în când pentru a nu se lipi de fundul oalei pastele făinoase 
  10. Odată ce pastele au fost fierte ( și-au mărit dimensiunea și au căpătat o culoare alb gălbuie) puteți sa adăugați litrul de borș
  11. Mai lăsați sa fiarbă tot conținutul timp de 7 minute și apoi opriți focul
Număr porții: 8
Durata de preparare: 45 de minute
Gust: o adevărată minunăție

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu