7 sept. 2017

Ce poți face atunci când RADET București își bate joc de tine

Știm cu toții cât de importanta este apa pentru viata în orice forma o are: o folosim intens în gospodărie la spălarea și prepararea mâncărurilor, la curățenie sau în toaletarea zilnica a noastră și a celor dragi.
Însă de când exista omul pe acest pământ, a avut un mare defect: s-a lăsat condus de altcineva sau altceva, astfel cu timpul am devenit cu toții niște pupincuriști.
Cum era de așteptat, nici noi nu ne lăsăm mai prejos de strămoșul nostru, acceptam sa fim conduși.
În fine, nu mai contează asta, oricum asa cum va spuneam la început apa este foarte importanta pentru existenta noastră dar ne este condiționata de mulți factori, cum ar fii RADET-ul în cazul meu.

De ce spun asta?

Hei bine, trăiesc în București, la bloc și încă din luna mai, am înțeles cât de mult depind de RADET.
În patru luni de zile am avut apa oprita ( aici ma refer la apa calda și rece) cam o luna și jumătate, încât umblam după apa de la fântânile din oraș ca sa ne umplem bidoanele.
Când am zis ca în sfârșit am scăpat de această problemă, au început cu opririle de apa caldă. La început a fost ok, dacă scriau pe bilet ca va fi oprita o zi întreagă, de fapt se dovedea ca o tine oprita 3 ore.
Însă de la sfârșitul lunii iulie, au început sa-si bata efectiv joc de noi. Pun anunțul ca o opresc de exemplu din data x ora 11 și pana a doua zi ora 24, dar în realitate o țin oprita o săptămână întreagă.
Când ii da drumul o lasă să curgă 3 zile și apoi,  iar pun anunțul pe geamul de la scara blocului și își reluau obiceiul cu apa calda oprita timp de o săptămână.
Când sunam la ei, telefonul acela este mereu ocupat sau în cel mai fericit caz nu răspunde nimeni.
Eu personal având doi copii mici ( băiețelul are 3 ani și doua luni,  iar fetita are aproape 3 luni) care au nevoie de baie zilnică efectiv am ajuns sa ma satur sa fierb atât de des apa pentru a o putea folosi în bucătărie și la baia copiilor.

Dar ce pot face în aceasta situație?

Sincer nimic, sunt la cheremul celor de la RADET, tot ce am de făcut este sa stau și sa privesc cum își bat joc de mine și de familia mea, sau mai pe românește cum " ne fute în gură" sau ba da, pot sa fac ceva, să-i înjur în surdina ca sa nu ma audă copiii, dar sunt complet conștientă ca înjurăturile mele nu ii afectează cu nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu