19 sept. 2017

Cadoul perfect de Crăciun pentru părinții spirituali

În 97 de zile va fi sărbătoarea mea preferata a acestui an și anume Crăciunul. Sărbătoarea care îmi aduce aminte de copilărie, datorita mirosului de cozonac proaspăt scos din cuptor, a portocalelor, a mirosului de brad verde ce îl împodobeam în seara de Ajun, cântând colinde în jurul lui.
Hmm, de fiecare dată când ascult aceasta melodie,  parca ma întorc în trecut...dar din păcate acest lucru nu este posibil, deci sa revenim la oile noastre.
Asa cum va spuneam încă de la început, în curând va veni Crăciunul și asa cum cere tradiția în perioada aceasta, trebuie sa le facem o vizita nașilor noștri de cununie, sau mai precis părinților spirituali.
Însă cum pățim noi de obicei, mereu ne aflam în situația în care sa nu știm efectiv ce cadou sa le facem, un cadou sa nu mai fie ceva ce am repetat.
În fiecare an, le-am oferit lucruri banale: de la figurine cu mos crăciun și pana la lenjerii de pat cu Crăciunul.
Anul acesta, fiind primul Crăciun pe care îl vom petrece împreună cu fetita noastră, ne dorim sa le oferim un cadou special nașilor noștri, un cadou care sa se încadreze de minune cu sărbătoarea Nașterii Domnului, dar în același timp sa reprezinte și un cadou prin care sa le arătam că-i respectam și că sunt importanți în viata noastră.
Ca sa fiu sincera,  mi-ar plăcea sa fie un cadou alcătuit dintr-un vin spumant sau unul rosu pentru nasul meu, câteva dulciuri pentru copiii nașilor noștri și ceva semnificativ de Crăciun pentru nașa mea.

Dar acum vine întrebarea noastră, de unde sa luam acest cadou perfect care să-mi satisfacă toate ideile?
Din fericire răspunsul la întrebarea mea, îmi este oferit de Giftsolution.ro.
GiftSolution este cel mai mare producător național de cadouri corporale din România, care livrează o gama variată de produse în trend cu ultimele tendințe mondiale.
Cu o experiență de peste 9 ani în domeniu, dezvoltă în permanență noi concepte de cadouri, îmbogățim colecția de ambalaje și selectează cu grijă produsele pentru a ajunge la noi în cea mai bună formă.
Asa cum va spuneam, pe Giftsolution.ro găsim întotdeauna cadoul ideal pentru cei dragi noua, doar dacă dam un click pe https://www.giftsolution.ro/cosuri-craciun/.
După o căutare mai amănunțită pe acest site, am reușit sa găsesc cadoul ideal.
Frumos nu? Are un preț super accesibil și în plus violet este culoarea preferata a nasei mele.
Vreți sa știți ce conține acest superb coșuleț?
  • Vin roșu Kronos Pinot Noir, Cramele Halewood 0.75l
  • Panettone cu stafide și coajă de portocală ambalat și decorat manual 500g 
  • Biscuiți cu alune si ciocolată Elbfein 135g Tabletă de ciocolată cu lapte și straciatella Witors 100g 
  • Torrone cu smochine Di Gennaro 100g Selecție de turtă dulce în cutie muzicală Lambertz 200g 
  • Difuzor cu aromă de flori de cireș Bolsius Biscuite cu migdale și ciocolată Amaretti Virginia 15g 
  • Decorațiune brad 
  • Tăviță pentru cadouri 
  • Folie profesională pentru cadouri 
  • Fundă decorativă
Super, nu? Voi ce coșuleț preferați după Giftsolution.ro?
De asemenea,  trebuie sa știți ca în această perioadă magica a anului, cele mai bine vândute și apreciate cadouri pentru cei dragi, sunt coșulețele cu bunătăți și unde găsiți cele mai frumoase și accesibile coșulețe, decât pe Giftsolution.

Cumpărături plăcute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu