12 sept. 2017

Apa de toaleta Jean Paul Gaultier Classique EDP pentru femei - Review

Bună dimineața dragele mele. Astăzi o sa va vorbesc despre unul dintre parfumurile mele preferate și anume apa de toaletă Jean Paul Gaultier Classique EDP pentru femei.
Acest parfum îl știu de vreo 10 ani când l-am văzut la mătușa mea și de atunci mi-am dorit sa fie al meu.
Dorința mi-a fost împlinită în luna iunie, de o prietena draga care tocmai se întorcea din Anglia pentru a-și petrece concediul în țară. Va dati și voi seama cât de fericita am putut sa fiu când mi l-a dat cadou.
Oricum, după spusele ei, în Anglia, acest parfum costa 15 lire sterline sticluța de 100 ml.
După cum se vede și în imagine, după 3 luni de zile, am consumat parfumul jumate.
Ador la el parfumul de dulce Fresh pe care îl are și cel mai important rezistenta mirosului care tine pe haine 3 zile.
Este un parfum potrivit mai mult în sezonul rece, dar în același timp trebuie sa știți ca nu o sa ne lase niciodată la greu.
Acest parfum vă rămâne printre preferatele mele mult timp de acum înainte, tocmai de aceea deja i-am spus prietenei mele sa-mi aducă doua când revine în tara luna viitoare.

Voi ce parfumuri iubiți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu